Miasto moje, a w nim Sienkiewicza 76

Dowiedziałem się o konkursie "Miastoszpeciciel" przypadkowo, bo konkursów jest ci u nas dostatek. Jednak w tym konkursie laureatem publiczności został jeden z budynków Sienkiewki, więc trudno nie odnotować tej informacji na blogu poświęconym Sienkiewce.

Zostać laureatem w takim konkursie to nic przyjemnego, ale od początku. Konkurs o nazwie "Miastoszpeciciel" wszystko mówi. Organizatorem konkursu na najbardziej szpecącą powierzchnię reklamową w Polsce jest Stowarzyszenie "Miasto moje, a w nim", a budynek przy ul. Sienkiewicza 76 zgłosiła do konkursu kielczanka Joanna Biskup-Brykczyńska.
 
Budynek zrobił furorę wśród internautów za sprawą nagromadzonych w jednym miejscu wielu różnorodnych szyldów. Czarę goryczy dopełniły szyldy obok głównego wejścia przy deptaku.

Gwoli ścisłości należny dodać, że konkurs AD 2014 wygrała warszawska Rotunda, a ściana reklamowa z Sienkiewki 76 nie znalazła uznania w oczach jurorów. Jednak zwycięstwo przyznane przez internautów ścianie reklamowej z Sienkiewki 76 wcale mnie nie cieszy, bo i nie ma się z czego cieszyć.

Muszę przyznać, że przyzwyczaiłem się do tego zapuszczonego budynku. Jednak nagromadzone tandetne reklamy, jak i zapuszczony budynek nie pasują do Sienkiewki. Miejmy nadzieję, że wygrana w tym szczególnym konkursie da coś do myślenia włodarzom miasta Kielce. Wyniki konkursu ogłoszono 11 sierpnia 2014 roku. Od tego czasu nic nie wydarzyło się przy Sienkiewicza 76. Stawiam dolary przeciw orzechom, że za rok to miejsce będzie wyglądało jeszcze bardziej "atrakcyjnie"?

/ zdjęcia wykonano 13 sierpnia 2014 roku /
Miasto moje, a w nim Sienkiewicza 76 Miasto moje, a w nim Sienkiewicza 76 Reviewed by Witold Witecki on 8/27/2014 01:02:00 AM Rating: 5

Brak komentarzy

My Instagram